Kuchařka pro pokročilé: Dříve, než se vám stačí sbíhat sliny

11:00 | 17.12.2014 Swallow 0
Možná se tak narodila - možná je to technologie. Právě na tu vsadili tvůrci nové japonské reklamy na.... bezdrátové telefony?
tempura jako od maminky...
tempura jako od maminky... FOTO: adweek.com
Smažené krevety, jídlo oblíbené nejen mezi ostrovany na dálném východě, hotové pod tři vteřiny? Ale ano, s touto novou kuchyňskou zbraní se vám to hravě povede. A dokonce se z ní opravdu střílí!
Na druhou stranu „vystřelovat“ si z Japonců bych nedoporučovala. Pokud se jedná ve jménu zvýšení rychlosti a efektivity, vše je povoleno.



Láska prochází žaludkem. Tak proč by si diváci neoblíbili naši značku prostřednictvím mediálně známé a velmi pokrokové kuchařky? Možná i tahkle uvažoval tým kreativců společnosti DoCoMo, jež je v Japonsku jasným leadrem ve své kategorii.

RECEPT ÚSPĚŠNÉ JAPONSKÉ REKLAMY NA BEZDRÁTOVÉ TELEFONY

Začneme s krevetami, našleháme vajíčka, trochu mouky, strouhanku. Dále trochu ohně a drsného rocku, ale hlavně ten červený knoflík,díky němuž zažehnou vaše srdce vzrušením. Na závěr ještě nějakou zelenou dekoraci, abychom nepodcenili důležitost vizuálu.

Že jde o recept úspěšný, svědčí  5 milionů zhlédnutí na YouTube za první dva týdny. Nicméně na závěr tutoriálu je třeba podotknout, že se jedná o vaření pro pokročilé a doma to, prosím, nezkoušejte.
...
Největší japonská firma vyrábějící bezdrátové telefony NTT DoCoMo tak za sebou v prachu nechala nejen konkurenci, ale nyní dokonce i pobavené diváky, kterým jen tak zmatená vráska z čela nezmizí. 

Na druhou stranu, jaká marketingová strategie by vyhovovala případnému záměru prorazit na západ lépe, než vytvoření série zdánlivě nesmyslných a příjemně bláznivých reklam, jež se pro nás již dávno staly žánrově přijímanou, přesto však stále hojně sdílenou a divácky atraktivní klasikou? 



ZDROJ: Adweek.com

Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9