Hlavní stránkaZajímavostiKuchařka pro pokročilé: Dříve, než se vá...
Kuchařka pro pokročilé: Dříve, než se vám stačí sbíhat sliny
Možná se tak narodila - možná je to technologie. Právě na tu vsadili tvůrci nové japonské reklamy na.... bezdrátové telefony?
tempura jako od maminky...
FOTO: adweek.com
Smažené krevety, jídlo oblíbené nejen mezi ostrovany na dálném východě, hotové pod tři vteřiny? Ale ano, s touto novou kuchyňskou zbraní se vám to hravě povede. A dokonce se z ní opravdu střílí!
Na druhou stranu „vystřelovat“ si z Japonců bych nedoporučovala. Pokud se jedná ve jménu zvýšení rychlosti a efektivity, vše je povoleno.
Láska prochází žaludkem. Tak proč by si diváci neoblíbili naši značku prostřednictvím mediálně známé a velmi pokrokové kuchařky? Možná i tahkle uvažoval tým kreativců společnosti DoCoMo, jež je v Japonsku jasným leadrem ve své kategorii.
RECEPT ÚSPĚŠNÉ JAPONSKÉ REKLAMY NA BEZDRÁTOVÉ TELEFONY
Začneme s krevetami, našleháme vajíčka, trochu mouky, strouhanku. Dále trochu ohně a drsného rocku, ale hlavně ten červený knoflík,díky němuž zažehnou vaše srdce vzrušením. Na závěr ještě nějakou zelenou dekoraci, abychom nepodcenili důležitost vizuálu.
Že jde o recept úspěšný, svědčí 5 milionů zhlédnutí na YouTube za první dva týdny. Nicméně na závěr tutoriálu je třeba podotknout, že se jedná o vaření pro pokročilé a doma to, prosím, nezkoušejte.
...
Největší japonská firma vyrábějící bezdrátové telefony NTT DoCoMo tak za sebou v prachu nechala nejen konkurenci, ale nyní dokonce i pobavené diváky, kterým jen tak zmatená vráska z čela nezmizí.
Na druhou stranu, jaká marketingová strategie by vyhovovala případnému záměru prorazit na západ lépe, než vytvoření série zdánlivě nesmyslných a příjemně bláznivých reklam, jež se pro nás již dávno staly žánrově přijímanou, přesto však stále hojně sdílenou a divácky atraktivní klasikou?
ZDROJ: Adweek.com
Na druhou stranu „vystřelovat“ si z Japonců bych nedoporučovala. Pokud se jedná ve jménu zvýšení rychlosti a efektivity, vše je povoleno.
Láska prochází žaludkem. Tak proč by si diváci neoblíbili naši značku prostřednictvím mediálně známé a velmi pokrokové kuchařky? Možná i tahkle uvažoval tým kreativců společnosti DoCoMo, jež je v Japonsku jasným leadrem ve své kategorii.
RECEPT ÚSPĚŠNÉ JAPONSKÉ REKLAMY NA BEZDRÁTOVÉ TELEFONY
Začneme s krevetami, našleháme vajíčka, trochu mouky, strouhanku. Dále trochu ohně a drsného rocku, ale hlavně ten červený knoflík,díky němuž zažehnou vaše srdce vzrušením. Na závěr ještě nějakou zelenou dekoraci, abychom nepodcenili důležitost vizuálu.
Že jde o recept úspěšný, svědčí 5 milionů zhlédnutí na YouTube za první dva týdny. Nicméně na závěr tutoriálu je třeba podotknout, že se jedná o vaření pro pokročilé a doma to, prosím, nezkoušejte.
...
Největší japonská firma vyrábějící bezdrátové telefony NTT DoCoMo tak za sebou v prachu nechala nejen konkurenci, ale nyní dokonce i pobavené diváky, kterým jen tak zmatená vráska z čela nezmizí.
Na druhou stranu, jaká marketingová strategie by vyhovovala případnému záměru prorazit na západ lépe, než vytvoření série zdánlivě nesmyslných a příjemně bláznivých reklam, jež se pro nás již dávno staly žánrově přijímanou, přesto však stále hojně sdílenou a divácky atraktivní klasikou?
ZDROJ: Adweek.com
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek