Číňané se kvůli oslabenému jenu hrnou na nákupy do Japonska
Toho, že se do Japonska vydává díky oslabené měně více a více čínských turistů využila i hodinářská firma Seiko. Na otvíračku obchodu v Tokiu si pozvali čínskou superstar.![Wang LeeHom při otevírání pobočky Seiko v Tokiu Wang LeeHom při otevírání pobočky Seiko v Tokiu](http://images-cache.asianstyle.cz/upload/clanky/7ddc3/slider_4dbcb60a907e6788feb6239d8354f6ae.jpg)
Wang LeeHom při otevírání pobočky Seiko v Tokiu
FOTO: facebook.com/leehom
Čínští turisté se hrnou do Japonska, aby využili oslabeného jenu a výhodně zde nakoupili. To je také důvodem toho, proč se japonská hodinářská značka Seiko rozhodla otevřít obchod v Tokiu. K tomu s sebou jako lákadlo přibrali i populárního taiwansko-amerického herce a zpěváka Wang LeeHoma, který je tváří značky už několik let. „Spolupracoval jsem se Seiko v reklamách i na akcích po celém světě,“ řekl zpěvák. „Při otevírání butiku na něj mávali čínští turisté z autobusu,“ zmínil Shinji Hattori, prezident a CEO Seiko Watch. „To ukazuje, jak nesmírně populární je. Jeho vliv je skvělý.“
To je přesně to, co Seiko chce – přitáhnout pozornost čínských kupců. Hodinky rozhodně nepatří k nejlevnějším. Levnější stojí kolem 6 000 dolarů, zatímco cena nejdražších se pohybuje až k 250 000 dolarů.
Čínští zákazníci nakupují luxusní předměty velice agresivně. Podle Ministerstva pro cestovní ruch zaplatí čínští turisté v průměru více než 100 000 jenů, což je necelých 20 000 Kč, což je více, než zaplatí turisté jakékoliv jiné národnosti.
V prvních šesti měsících roku 2015 se počet čínských turistů v Japonsku zdvojnásobil na více než dva miliony. Jeden z prodejců nákupního střediska říká, že oproti minulému roku se prodej zlepšil o 30 procent. A to u všeho, od kosmetiky až po drahý alkohol.
„Sedmdesát procent našich zákazníků ze zahraničí jsou Číňané,“ říká Nabushiro Hattori, ředitel marketingu a plánování odbytu v Matsuya. „Jsou to pro nás velmi důležití zákazníci.“
Od oslabení jenu zaznamenali japonští maloobchodníci velký boom. Čínští turisté nakupují vše, od bot až po diamantové snubní prsteny.
ZDROJ: channelnewsasia.com
To je přesně to, co Seiko chce – přitáhnout pozornost čínských kupců. Hodinky rozhodně nepatří k nejlevnějším. Levnější stojí kolem 6 000 dolarů, zatímco cena nejdražších se pohybuje až k 250 000 dolarů.
Čínští zákazníci nakupují luxusní předměty velice agresivně. Podle Ministerstva pro cestovní ruch zaplatí čínští turisté v průměru více než 100 000 jenů, což je necelých 20 000 Kč, což je více, než zaplatí turisté jakékoliv jiné národnosti.
V prvních šesti měsících roku 2015 se počet čínských turistů v Japonsku zdvojnásobil na více než dva miliony. Jeden z prodejců nákupního střediska říká, že oproti minulému roku se prodej zlepšil o 30 procent. A to u všeho, od kosmetiky až po drahý alkohol.
„Sedmdesát procent našich zákazníků ze zahraničí jsou Číňané,“ říká Nabushiro Hattori, ředitel marketingu a plánování odbytu v Matsuya. „Jsou to pro nás velmi důležití zákazníci.“
Od oslabení jenu zaznamenali japonští maloobchodníci velký boom. Čínští turisté nakupují vše, od bot až po diamantové snubní prsteny.
ZDROJ: channelnewsasia.com
Nástěnka
![Uživatel AsianStyle.cz](/view/img/defaultUserAvatar.png)
09:31 |
30.01
jameswick1...
![8BB76E1 8BB76E1](http://images.asianstyle.cz/upload/users/crop_dc486_3165.png)
10:39 |
10.01
8BB76E1
![Tyckin Tyckin](http://images.asianstyle.cz/upload/users/crop_c5c3a_3311.jpg)
19:53 |
08.06
Tyckin