Hlavní stránkaZprávyDo Česka se valí tisíce asijských turist...
Do Česka se valí tisíce asijských turistů
Českými médii nedávno proběhla zpráva o prudkém nárůstu asijských turistů. Na jaká místa míří nejčastěji a na co se můžeme do budoucna těšit? Jsou masy Číňanů u nás pouhým produktem čínské kinematografie?
Jsou masy Číňanů produktem čínské kinematografie?
FOTO: Jen my víme kde
O tom, že turistů z nejrůznějších koutů Asie stále přibývá, svědčí i počet návštěvníků viditelný nejen v ulicích Prahy. Ačkoliv dlouhá léta většinu z nich tvořili především Číňané, poslední dobou můžeme zaregistrovat i prudký nárůst cestovatelů z Koreje, jejichž množství za poslední půlrok vzrostlo dokonce o 40%.
Trendy se však mění i v oblasti lokalit- zatímco objevování Čech až doposud představovalo spíše pouť po krásách Prahy, nyní se do popředí dostávají též lázeňská města a zvýšené oblibě se těší i celá oblast Moravy.
Jaký hybatel se však skrývá za překročenou cifrou 700 tisíc? Dle agentury Czechtourism hlavní element představuje zlepšující se propagace na zahraničních trzích a celková informovanost o České republice jako takové, za což můžeme poděkovat především početné skupině youtuberů a blogerů. Cestování do Čech však napomáhá i umístění se jako jedné z nejbezpečnějších zemí světa a jakési budování romantických představ v povědomí potencionálních turistů. Notoricky známý je například čínský film z roku 2015 Jen my víme kde, který líčí romantický příběh odehrávající se na pozadí fabulózní Prahy. Snad již ani není třeba dodávat, že i právě tento film měl na počty objednaných letenek jistě zrovna nemalý význam.
Mimo cestovních kanceláří a milovníků asijských kultur ovšem tyto zprávy potěší i jedince zajímající se o českou ekonomiku. Odhaduje se, že vyšší počet turistů vnese do hry i vyšší útratu, přičemž tato cifra se pohybuje až v řádech několika desítek miliard korun.
ZDROJE: MF/4.10.2017
Trendy se však mění i v oblasti lokalit- zatímco objevování Čech až doposud představovalo spíše pouť po krásách Prahy, nyní se do popředí dostávají též lázeňská města a zvýšené oblibě se těší i celá oblast Moravy.
Jaký hybatel se však skrývá za překročenou cifrou 700 tisíc? Dle agentury Czechtourism hlavní element představuje zlepšující se propagace na zahraničních trzích a celková informovanost o České republice jako takové, za což můžeme poděkovat především početné skupině youtuberů a blogerů. Cestování do Čech však napomáhá i umístění se jako jedné z nejbezpečnějších zemí světa a jakési budování romantických představ v povědomí potencionálních turistů. Notoricky známý je například čínský film z roku 2015 Jen my víme kde, který líčí romantický příběh odehrávající se na pozadí fabulózní Prahy. Snad již ani není třeba dodávat, že i právě tento film měl na počty objednaných letenek jistě zrovna nemalý význam.
Mimo cestovních kanceláří a milovníků asijských kultur ovšem tyto zprávy potěší i jedince zajímající se o českou ekonomiku. Odhaduje se, že vyšší počet turistů vnese do hry i vyšší útratu, přičemž tato cifra se pohybuje až v řádech několika desítek miliard korun.
ZDROJE: MF/4.10.2017
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek