Do Česka se valí tisíce asijských turistů
Českými médii nedávno proběhla zpráva o prudkém nárůstu asijských turistů. Na jaká místa míří nejčastěji a na co se můžeme do budoucna těšit? Jsou masy Číňanů u nás pouhým produktem čínské kinematografie?![Jsou masy Číňanů produktem čínské kinematografie? Jsou masy Číňanů produktem čínské kinematografie?](http://images-cache.asianstyle.cz/upload/clanky/f15e3/slider_a7948d76a2dd74b59592d52f9077bec3.jpg)
Jsou masy Číňanů produktem čínské kinematografie?
FOTO: Jen my víme kde
O tom, že turistů z nejrůznějších koutů Asie stále přibývá, svědčí i počet návštěvníků viditelný nejen v ulicích Prahy. Ačkoliv dlouhá léta většinu z nich tvořili především Číňané, poslední dobou můžeme zaregistrovat i prudký nárůst cestovatelů z Koreje, jejichž množství za poslední půlrok vzrostlo dokonce o 40%.
Trendy se však mění i v oblasti lokalit- zatímco objevování Čech až doposud představovalo spíše pouť po krásách Prahy, nyní se do popředí dostávají též lázeňská města a zvýšené oblibě se těší i celá oblast Moravy.
Jaký hybatel se však skrývá za překročenou cifrou 700 tisíc? Dle agentury Czechtourism hlavní element představuje zlepšující se propagace na zahraničních trzích a celková informovanost o České republice jako takové, za což můžeme poděkovat především početné skupině youtuberů a blogerů. Cestování do Čech však napomáhá i umístění se jako jedné z nejbezpečnějších zemí světa a jakési budování romantických představ v povědomí potencionálních turistů. Notoricky známý je například čínský film z roku 2015 Jen my víme kde, který líčí romantický příběh odehrávající se na pozadí fabulózní Prahy. Snad již ani není třeba dodávat, že i právě tento film měl na počty objednaných letenek jistě zrovna nemalý význam.
Mimo cestovních kanceláří a milovníků asijských kultur ovšem tyto zprávy potěší i jedince zajímající se o českou ekonomiku. Odhaduje se, že vyšší počet turistů vnese do hry i vyšší útratu, přičemž tato cifra se pohybuje až v řádech několika desítek miliard korun.
ZDROJE: MF/4.10.2017
Trendy se však mění i v oblasti lokalit- zatímco objevování Čech až doposud představovalo spíše pouť po krásách Prahy, nyní se do popředí dostávají též lázeňská města a zvýšené oblibě se těší i celá oblast Moravy.
Jaký hybatel se však skrývá za překročenou cifrou 700 tisíc? Dle agentury Czechtourism hlavní element představuje zlepšující se propagace na zahraničních trzích a celková informovanost o České republice jako takové, za což můžeme poděkovat především početné skupině youtuberů a blogerů. Cestování do Čech však napomáhá i umístění se jako jedné z nejbezpečnějších zemí světa a jakési budování romantických představ v povědomí potencionálních turistů. Notoricky známý je například čínský film z roku 2015 Jen my víme kde, který líčí romantický příběh odehrávající se na pozadí fabulózní Prahy. Snad již ani není třeba dodávat, že i právě tento film měl na počty objednaných letenek jistě zrovna nemalý význam.
Mimo cestovních kanceláří a milovníků asijských kultur ovšem tyto zprávy potěší i jedince zajímající se o českou ekonomiku. Odhaduje se, že vyšší počet turistů vnese do hry i vyšší útratu, přičemž tato cifra se pohybuje až v řádech několika desítek miliard korun.
ZDROJE: MF/4.10.2017
Nástěnka
![Uživatel AsianStyle.cz](/view/img/defaultUserAvatar.png)
09:31 |
30.01
jameswick1...
![8BB76E1 8BB76E1](http://images.asianstyle.cz/upload/users/crop_dc486_3165.png)
10:39 |
10.01
8BB76E1
![Tyckin Tyckin](http://images.asianstyle.cz/upload/users/crop_c5c3a_3311.jpg)
19:53 |
08.06
Tyckin