Hlavní stránkaZajímavostiJaponky stále milují korejskou kosmetiku...
Japonky stále milují korejskou kosmetiku a dezerty
Korejská kosmetika a dezerty jsou mezi japonskými ženami i přes chladné vztahy mezi Koreou a Japonskem, stále populární.
Korejská kosmetika
FOTO: Sunhye
Japonky stále milují korejskou kosmetiku a korejské sladkosti a dezerty. Shibuya 109, oblíbené japonské módní centrum, provedlo průzkum mezi 600 zákaznicemi ve věku od 15 do 24 let, který ukázal, že mnohé z nich dávají jednoznačně přednost korejským výrobkům, uvedla ve středu 2. prosince pobočka Korejské agentury pro podporu investic (KOTRA) v Osace.
Z korejských produktů byly do průzkumu zařazeny především korejské seriály a show na DVD, kosmetika, móda, potraviny a káva. V oblasti kosmetiky a výrobků vhodných pro péči o pleť se na vrcholu žebříčku umístil Romand’s lip tint. V módě zase kralovaly "bucket" klobouky, které byly v loňském roce v Koreji tak nesmírně populární, že si je oblíbili i japonští spotřebitelé.
Mezi sladkostmi a dobrotami se na předních místech umístily makronky a sýrové kimbap rolky. V oblasti kaváren a občerstvení zazářili káva dalgona a kořeněné smažené kuře. Všechny tyto produkty se nejprve objevily v Jižní Koreji, a pak se prostřednictvím sociálních médií přesunuly do Japonska.
Rostoucí popularita korejských produktů přitahuje více návštěvníků do korejských čtvrtí v japonských městech. "Mladí japonští zákazníci říkají, že přicházejí do korejské čtvrti, aby si vyzkoušeli, jaké je přicestovat do Jižní Koreje," řekl majitel korejského obchodu s potravinami v Japonsku.
Z korejských produktů byly do průzkumu zařazeny především korejské seriály a show na DVD, kosmetika, móda, potraviny a káva. V oblasti kosmetiky a výrobků vhodných pro péči o pleť se na vrcholu žebříčku umístil Romand’s lip tint. V módě zase kralovaly "bucket" klobouky, které byly v loňském roce v Koreji tak nesmírně populární, že si je oblíbili i japonští spotřebitelé.
Mezi sladkostmi a dobrotami se na předních místech umístily makronky a sýrové kimbap rolky. V oblasti kaváren a občerstvení zazářili káva dalgona a kořeněné smažené kuře. Všechny tyto produkty se nejprve objevily v Jižní Koreji, a pak se prostřednictvím sociálních médií přesunuly do Japonska.
Rostoucí popularita korejských produktů přitahuje více návštěvníků do korejských čtvrtí v japonských městech. "Mladí japonští zákazníci říkají, že přicházejí do korejské čtvrti, aby si vyzkoušeli, jaké je přicestovat do Jižní Koreje," řekl majitel korejského obchodu s potravinami v Japonsku.
ZDROJ: koreabizwire.com
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek