Korejci si oblíbili kempingová auta typu "vše v jednom"

13:00 | 12.09.2020 Eunka 0
Spotřebitelé v Jižní Koreji přicházejí s novým seznamem pro nákup nových automobilů, protože popularita autokempů stále roste a oni si pojízdné "domečky" velmi zamilovali.
Ilustrační foto
Ilustrační foto FOTO: pickpik.com
Innocean Worldwide Inc., hlavní jihokorejská reklamní agentura, uvedla, že po zavedení nové politiky v únoru, která umožňuje přestavbu všech automobilů na takzvaná "kempinková auta" nebo rekreační vozidla, online hledání výrazu „vozidlo vhodné pro kempování" vyskočilo oproti loňskému roku o 2300 procent.

Společnosti tvrdí, že zákazníci stále častěji jako kritéria pro výběr automobilu používají výrazy jako "Optimized Infotainment System" (UX) a "motionview" (mobility and oceanview). Zejména funkce UX, jako je topení/klimatizace, elektronická zařízení, která fungují bez nutnosti nastartovat auto, nebo speciální design zadního sedadla, který může vytvořit rozšířený prostor, jsou velmi žádané. Funkce motionview jsou také velmi žádané, protože umožňují táborníkům vychutnat si z auta výhled na oceán.

Kromě toho stoupá také poptávka po soupravách pro táborníky, včetně žárovek, luceren a kempovacích stolů.

ZDROJ: koreabizwire.com

Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9