Korejské obchodní řetězce sází na popularitu domácích mazlíčků

13:00 | 15.12.2019 Eunka 0
Jsou vaši mazlíčci součástí rodiny? Různé společnosti a obchodní řetězce v Jižní Koreji vědí, jak tohoto faktu využít. Zaměřili se na produkty, které páníček svým mazlíčkům rád dopřeje. 
Ilustrační foto
Ilustrační foto FOTO: Shutterstock.com
S rostoucím počtem Jihokorejců, kteří považují svá domácí mazlíčky za členy rodiny, se maloobchodní průmysl také snaží o různé marketingové kampaně zaměřené na tuto vcelku rozsáhlou skupinu. Jak?

Lotte Home Shopping Inc., součást maloobchodního konglomerátu Lotte, představí unikátní mobilní živé vysílání s šikovným hafanem coby moderátorem, při příležitosti druhého výročí otevření své sekce produktů pro domácí zvířata "COCOYA".

V přímém přenosu v odpoledních hodinách budou 16. prosince představeni dva pejsci, kteří používají zimní produkty, např. v podobě oblečků, a budou předvedeny čističky vody a zdravá výživa pro psy. Tyto výrobky budou prodávány až s 30% slevou.

Jihokorejský operátor hypermarketu Homeplus Co. zase zřídí YouTube kanál zaměřený na trh s potřebami pro mazlíčky. Vysílání, na které se páníčci budou moci těšit každý druhý čtvrtek až do února příštího roku, přinese různé tipy a rady, které lidem usnadní chov domácích mazlíčků.

Brian z vokální skupiny Fly to the Sky, který má tři maltézáčky, prozradí své zkušenosti s chovem psů a řekne, jak rozvíjí jejich individuální nadání.

Homeplus také poskytne slevy na různé produkty související s domácími mazlíčky, které se ve vysílání objeví.

Korejští mazlíčci budou mít letos asi bohaté Vánoce, co říkáte? Jak jste na tom vy? Kupujete dárky svým mazlíčkům a berete je jako členy rodiny?

ZDROJ: koreabizwire.com

Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9