Korporace vedoucí korejskou image

13:49 | 13.01.2013 arashinka 6
Když se řekne slovo "Korea", některým se v mysli vybaví K-pop, Kimchi, Taekwondo či jedna ze známých korejských značek jako jsou Hyundai či Samsung. Jak je tomu v roce 2012?
Psy
Psy FOTO: jaehakim.com
Konglomeráty Samsung, Hyundai a LG jsou prvními věcmi, které se vybaví v mysli Korejců i cizinců, když se řekne slovo “Korea“.

V průzkumu "Corea Image Communication Institute", kterého se účastnilo na 502 místních občanů a cizinců, byla Korea, jako rozdělená země, druhou nejčastější odpovědí, zatím co K-pop byl na třetím místě.

Účastníci CICI průzkumu, byli tázáni, jakou největší událost by do korejské mapy za rok 2012 zařadili, největší odezvu od obou dotázaných skupin měl PSY, jenž získal více jak 70% hlasů od Korejců i cizinců.

Na otázku, jak dlouho bude šíření Hallyu vlny pokračovat, odpovědělo 35% cizinců, že 10 let, zatímco mezi Korejci byla nejčastější odpovědí 6 let.  

Více jak 70% respondentů věří, že za světovým úspěchem Hallyu stojí “zlepšení“.

Výsledky průzkumu budou prezentovány 15. ledna během gala události "CICI Korea 2013", která se bude konat ve velkém tanečním sále Intercontinental Hotelu v Samseong-dong v Soulu.

Během této události bude mimo jiné oceněn PSY cenou "Korea Image Stepping Stone" za jeho přispění k podoře K-pop kultury ve světě, zatímco Youtube bude uznán cenou "Korea Image Stepping Stone Bridge"‘ za pomoc v mezinárodním rozšíření korejské image. Klavírista Lee Hyuk, vítěz 8. International Chopin Competition pro mladé pianisty, obdrží cenu "Korea Image Budding Youth Award".

Co se představí vám, když se řeknete slovo "Korea"? 

Zdroj: Koreanherald

Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9