Hlavní stránkaGastronomieNáhled do historie ramenu [3/3]
Náhled do historie ramenu [3/3]
Dnes tu pro vás máme závěrečnou část o historii ramenu. Začneme 70. léty a skončíme v současnosti. Pokud se chcete dozvědět více, čtěte dále.
Ramen
FOTO: featuredaily.com
RAMEN PROTI MUŽI
Zatímco se vláda a vědci snažili o stravu na bázi pšenice, ramen byl stále spojen s chudobou a bojem v populární kultuře. Ale vědci to pomalu začali měnit. Ramen se vyvíjel z levného pokrmu v něco, co se jedlo v ne moc drahé restauraci. Ramen - nejvíce průmyslové jídlo - se stal popolární a to i díky tomu, že byl považován za první moderní ručně řemeslný pokrm. V roce 1970 lidé opouštěli i své úspěšné kariéry jen pro to, aby se stali samostatně výdělečně činnými zemědělci nebo ramen kuchaři.
RAMEN SE STÁVÁ TRENDEM
V roce 1980 začal být ramen skoro stejně módní položkou jako potraviny. Čínské restaurace a jídelny, které ho dříve prodávaly, nahradil speciální ramen obchod s omezenějším menu a vyšší cenou. Vytvořili si tak stereotypní ramen jedlíky - mladé městské spotřebitele, kteří byli označováni termínem Shinjinrui ''nové plemeno''.
Spíše než ''palivo'' pro těžkou fyzickou práci, začíná být ramen v podstatě koníčkem. Návštěva speciálního ramen obchodu se stala natolik běžnou věcí, že lidé dostali jméno "ramen gyōretsu" V 80. letech začali být lidé natolik posedlí speciálními regionálními druhy ramenu, že začali cestovat do vzdálených míst, aby ochutnali nový druh. V roce 1990 se objevili ramen kuchaři v televizi, psali filozofická pojednání a získali také status celebrity v japonské populární kultuře, zatímco fanoušci budovali muzea a internetová fóra.
RAMEN OBRACÍ JAPONSKO
Ramen se stal symbolem tradičního Japonska!
V roce 1990 a 2000 se mladší ramen kuchaři, inspirování především Kawahara Shigemim, zakladatelem ramen obchodu Ippūdō, začali nosit japonský buddhistický pracovní oděv, známý jako samue. Obvykle samue nosí japonští hrnčíři a jiní umělci tradičního umění. Obvykle pak v červené nebo černé barvě, nosili samue řemeslníci v 18. století v Japonsku. Díky novému oblečení byli ramen výrobci považování spíše za japonské řemeslníky než za kuchaře čínského jídla.
Ramen obchody se nyní objevují v moderních městech po celém světě. Ramen si získal reputaci jako relativně cenově dostupné jídlo pro mladistvé. Ramen je dnes důležitou součástí oficiálních i neoficiální pokusech o předělání Japonska, jako spotřebitelskou značku pro cizince. Ručně vyráběný ramen se perfektně hodí do moderních kulinářských posedlostí. Instantní ramen zaujal svět ještě více. Věděli jste, že Mexičané kupují miliardu porcí ročně?
ZDROJ & FOTO: tofogu.com
Zatímco se vláda a vědci snažili o stravu na bázi pšenice, ramen byl stále spojen s chudobou a bojem v populární kultuře. Ale vědci to pomalu začali měnit. Ramen se vyvíjel z levného pokrmu v něco, co se jedlo v ne moc drahé restauraci. Ramen - nejvíce průmyslové jídlo - se stal popolární a to i díky tomu, že byl považován za první moderní ručně řemeslný pokrm. V roce 1970 lidé opouštěli i své úspěšné kariéry jen pro to, aby se stali samostatně výdělečně činnými zemědělci nebo ramen kuchaři.
RAMEN SE STÁVÁ TRENDEM
V roce 1980 začal být ramen skoro stejně módní položkou jako potraviny. Čínské restaurace a jídelny, které ho dříve prodávaly, nahradil speciální ramen obchod s omezenějším menu a vyšší cenou. Vytvořili si tak stereotypní ramen jedlíky - mladé městské spotřebitele, kteří byli označováni termínem Shinjinrui ''nové plemeno''.
Spíše než ''palivo'' pro těžkou fyzickou práci, začíná být ramen v podstatě koníčkem. Návštěva speciálního ramen obchodu se stala natolik běžnou věcí, že lidé dostali jméno "ramen gyōretsu" V 80. letech začali být lidé natolik posedlí speciálními regionálními druhy ramenu, že začali cestovat do vzdálených míst, aby ochutnali nový druh. V roce 1990 se objevili ramen kuchaři v televizi, psali filozofická pojednání a získali také status celebrity v japonské populární kultuře, zatímco fanoušci budovali muzea a internetová fóra.
RAMEN OBRACÍ JAPONSKO
Ramen se stal symbolem tradičního Japonska!
V roce 1990 a 2000 se mladší ramen kuchaři, inspirování především Kawahara Shigemim, zakladatelem ramen obchodu Ippūdō, začali nosit japonský buddhistický pracovní oděv, známý jako samue. Obvykle samue nosí japonští hrnčíři a jiní umělci tradičního umění. Obvykle pak v červené nebo černé barvě, nosili samue řemeslníci v 18. století v Japonsku. Díky novému oblečení byli ramen výrobci považování spíše za japonské řemeslníky než za kuchaře čínského jídla.
Ramen obchody se nyní objevují v moderních městech po celém světě. Ramen si získal reputaci jako relativně cenově dostupné jídlo pro mladistvé. Ramen je dnes důležitou součástí oficiálních i neoficiální pokusech o předělání Japonska, jako spotřebitelskou značku pro cizince. Ručně vyráběný ramen se perfektně hodí do moderních kulinářských posedlostí. Instantní ramen zaujal svět ještě více. Věděli jste, že Mexičané kupují miliardu porcí ročně?
ZDROJ & FOTO: tofogu.com
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek