Prague Hot Pot Festival - První hot pot festival v Praze
Dne 1.11. se ve spolupráci společnosti SZLONG, Cui Yuan Restaurace a Prague Brothers Wechat blogu konala akce Prague Hot Pot Festival. Akce se zúčastnilo přes 150 lidí.Hot pot je čínská metoda vaření, kdy se polévka vaří přímo na jídelním stole. Postupně se do ní přidávají nejrůznější ingredience jako tenké plátky masa, listová zelenina, houby, knedlíčky, tofu a další potraviny, které se povaří a hned servírují na talíř. Pro dochucení se potraviny namáčí do nejrůznějších dipů. Tento „rituál“ se neustále opakuje, do kotlíku se přidávají nové a nové potraviny a lidé sedící a vařící u jednoho kotlíku společně jedí a hovoří. Jelikož teplé jídlo a teplý vzduch stoupající od společného kotlíku přispívá k všeobecné pohodě, říká se, že hot pot dokáže posílit přátelství a sjednotit členy rodiny nebo kolegy.
Jak v úvodním proslovu prohlásil CEO společnosti SZLONG Chen Peijie: „Posláním této akce bylo představení tradiční čínské hot pot kultury našim českým přátelům a prožití pohodového a zábavného večera. Celá akce od oslovení médií až po nalezení sponzorů byla naplánována v období ani ne dvou týdnů a vzbudila větší zájem, než jsme čekali. Naším původním záměrem bylo uspořádat akci pro cca 40 lidí, ale během dvou dnů se nám přihlásilo na 150 účastníků! Lze vidět, že pro nás Číňany v tomto mrazivém období není nic lákavějšího než teplo stoupající z naší oblíbené hot pot polévky.“
Kromě českých firem se akce zúčastnila místní čínská komunita – přes zástupce čínských konglomerátů jako Huawei, China Eastern Airlines nebo Bank of China až po v Čechách studující čínské studenty.
Večer byl obohacen o kulturní program v podobě pěveckého vystoupení a tradičního čínského čajového obřadu. A aby toho nebylo málo, každý účastník měl možnost v tombole vyhrát hodnotné ceny v celkové výši přes 70 000 Kč. Společnosti Vega Tour a Prague Bus Tour do tomboly mimo jiné poskytly jedno až dvoudenní adventní zájezdy do Salzburgu, Vratislavi, Drážďan či Paříže, Divadlo Image poskytlo volné vstupy na jejich představení a Fashion Aréna produkty z Bohemia Crystal. Dalšími partnery akce byli Museum of Senses, Woodhouse, Tea Bar a Moment Bistro.
ZDROJ & FOTO: szlong-group.cz