Povaha módního průmyslu v Koreji se změní ze zboží na služby

13:00 | 04.01.2020 Xiunka 0
Na základě čeho preferujete určitou módní značku? Slyšeli jste už o udržitelné módě a konceptu sdílení?
Ilustrační foto
Ilustrační foto FOTO: pexels.com

Namísto sledování jednotného trendu a upadnutí do zajetého rytmu bude rok 2020 přelomový. Spotřebitelé si budou v Jižní Koreji vybírat preferované značky na základě přesvědčení a hodnot, které vyhledávají. Módní institut uvedl, že potřeby spotřebitelů budou tento rok více diverzifikované a módní značky se z tohoto důvodu zaměří na sofistikované cílové strategie.

Změny přicházejí s tím, jak spotřebitelé vyhledávají alternativní metody spotřeby a posun od tradičního způsobu utrácení finančních prostředků. Módní značky H&M a GANNI například zavedly půjčovny oblečení. Proč zrovna půjčovny oblečení? Je to zcela jednoduché. Úkolem je poskytnout spotřebiteli důvod ke kupování módních kousků určité značky a přimět jej, aby ji miloval. Spotřebitelé, kteří využívají stále více rozšířené služby půjčovny oblečení, se zaměřují na koncept sdílení a nikoliv na vlastnictví.

Módní institut uvedl: „V současné době si zákazníci nezvolí módní značku, pokud nesplní jejich přesvědčení, a to i když určitý kousek potřebují.“ Spotřebitelé v Jižní Koreji se začali zaměřovat na tzv. udržitelnou módu. Existuje platforma, která sdružuje pouze udržitelné módní značky. Je cílená na spotřebitele, kteří se zajímají o životní prostředí.

Módní značky, které se nezaměřily na změny v preferencích spotřebitelů, si v letošním roce nepovedou dobře. V roce 2020 budou módní značky a spotřebitelé v užším kontaktu. Očekává se, že tento nový trend dorazí také do České a Slovenské republiky.

ZDROJ: koreabizwire.com


Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9