Korejci mají sklon utrácet za mazlíčky více než za sebe

13:00 | 13.11.2020 Eunka 0
Máte doma domácího mazlíčka? Rozmazlujete ho? Kupujete mu hračky a dobroty? Korejci si v poslední době zvykli utrácet za svoje zvířata víc než za sebe. Alespoň to tvrdí průzkum.
Ilustrační foto
Ilustrační foto FOTO: pikrepo.com
Statistiky několika korejských maloobchodních online prodejen odhalily, že spotřebitelé utrácejí za výrobky pro péči o zvířata více než za jiné zboží. Market Kurly, platforma pro doručování potravin online, ve čtvrtek uvedla, že průměrná hodnota každé objednávky na předměty pro péči o zvířata mezi lednem a 26. říjnem byla o 36 procent vyšší než průměrná hodnota ostatních položek dohromady.

Ve srovnání s loňským rokem byla hodnota každé objednávky domácích produktů o 175 procent vyšší. Společnost dále vysvětlila, že spotřebitelé mají tendenci utrácet více za svá domácí zvířata než za sebe.

Prodej předmětů pro péči o domácí mazlíčky mezi březnem a 26. říjnem ve srovnání s loňským rokem vyskočil o 1097 procent. Hračky pro zvířata představovaly 36 procent všech prodaných předmětů, což naznačuje, že po hračkách pro domácí mazlíčky je obzvláště vysoká poptávka.

Odborníci tvrdí, že spotřebitelé po vypuknutí koronaviru utrácejí více za hračky pro domácí mazlíčky, protože tráví více času s domácími mazlíčky.

A co vy? Také trávíte více času se svými mazlíčky a rozmazlujete je? 

ZDROJ: koreabizwire.com

Diskuze

Momentálně nepodporujeme Internet Explorer 9