Hlavní stránkaKulturaTrh hudebních alb zažívá obrovský boom d...
Trh hudebních alb zažívá obrovský boom díky K-Pop fanouškům
K-Pop se rozšířil do celého světa a s tím samozřejmě souvisí vzrůstající počet fanoušků, kteří si pořizují hudební alba svých oblíbenců.
BTS
FOTO: ibighit.com
Mnohdy vznikají pozoruhodné sbírky, které jsou přesným odrazem historie nejrůznějších skupin. Jihokorejský trh hudebních alb tak roste bouřlivým tempem. V první půlce roku se odhadovalo, že již letos bude překročena hranice prodaných 30 miliónů kusů, což se opravdu stalo.
Podle Gaon Chart prodeje alb, které se v říjnu umístily v první stovce, přesáhly 6,6 miliónů. „Prodej hudebních alb, které se v období ledna až září tohoto roku umístily v Top 400, činil okolo 26 milionů kusů. Včetně říjnových prodejů překročily ty letošní hranici prodaných 30 miliónů kusů,“ uvedl hlavní analytik Gaon Chart.
Hlavním důvodem stojícím za expanzí tohoto trhu je skutečnost, že fanoušci nepovažují alba za prostředek k poslechu hudby, ale za předmět osobního vlastnictví. Vzhledem k tomu, že aktivity fanoušků byly s ohledem na probíhající pandemii značně omezeny, projevují rostoucí touhu kupovat alba svých oblíbenců v rámci tzv. fenoménu 'revenge consumption'.
Stávající marketingová strategie umožňující fanouškům, kteří si zakoupí více alb, větší šanci zúčastnit se autogramiád, byla vzhledem ke COVID-19 značně upravena. Online autogramiády prostřednictvím videohovorů jsou pro fanoušky z celého světa ještě větším lákadlem.
Pořídili jste si v letošním roce nějaké album? Pokud ano, tak jaké?
ZDROJ: koreabizwire.com
Podle Gaon Chart prodeje alb, které se v říjnu umístily v první stovce, přesáhly 6,6 miliónů. „Prodej hudebních alb, které se v období ledna až září tohoto roku umístily v Top 400, činil okolo 26 milionů kusů. Včetně říjnových prodejů překročily ty letošní hranici prodaných 30 miliónů kusů,“ uvedl hlavní analytik Gaon Chart.
Hlavním důvodem stojícím za expanzí tohoto trhu je skutečnost, že fanoušci nepovažují alba za prostředek k poslechu hudby, ale za předmět osobního vlastnictví. Vzhledem k tomu, že aktivity fanoušků byly s ohledem na probíhající pandemii značně omezeny, projevují rostoucí touhu kupovat alba svých oblíbenců v rámci tzv. fenoménu 'revenge consumption'.
Stávající marketingová strategie umožňující fanouškům, kteří si zakoupí více alb, větší šanci zúčastnit se autogramiád, byla vzhledem ke COVID-19 značně upravena. Online autogramiády prostřednictvím videohovorů jsou pro fanoušky z celého světa ještě větším lákadlem.
Pořídili jste si v letošním roce nějaké album? Pokud ano, tak jaké?
ZDROJ: koreabizwire.com
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek