Hlavní stránkaZajímavostiJaké produkty se loni v Japonsku špatně ...
Jaké produkty se loni v Japonsku špatně prodávaly?
Které produkty se v roce 2020 v Japonsku špatně prodávaly a proč? Co se naopak prodávalo dobře? Pojďme se na to podívat.
Ilustrační foto
FOTO: pixabay.com
Japonská společnost Intage zabývající se průzkumem trhu zařadila na seznam produkty, které se v roce 2020 v Japonsku špatně prodávaly. Rtěnka se dostala na první místo v důsledku rozšířeného používání masek, zatímco na druhém místě byla medicína na pohybové nemoci, protože lidé podnikali méně časté výlety. Kardiotonická léčba, která je oblíbená u čínských návštěvníků, skončila na třetím místě, protože do Japonska ten rok nejezdili.
Společnost Intage spočítal tržby za spotřební zboží, včetně potravin, nápojů a položek životního stylu za období leden až říjen 2020 na základě maloobchodních údajů přibližně od 4 000 obchodů po celém Japonsku.
Nejhůře dopadly rtěnky, s poklesem tržeb o více než polovinu ve srovnání s předchozím rokem. Výrobci se pokusili tento problém vyrovnat vývojem nových produktů, jako jsou rtěnky, které se pod maskami nerozmazávájí, ale moc to nepomohlo.
Spolu s rtěnkou byly v první desítce nepříliš dobře prodávaných produktů také tvářenka, podkladová báze, základ pod make-up a podkladový bílý pudr. Vzhledem k tomu, že byli lidé kvůli pandemii covid-19 vybízeni k práci z domova, make-up se pro ně stal výrazně nižší prioritou.
Co se však prodávalo lépe? Zatímco masky pokrývají dolní polovinu obličeje, větší důraz byl kladen na zdůraznění očí, takže u těchto typů kosmetických produktů byl zaznamenán relativně vyšší nárůst prodeje. Nejlépe se však prodávaly masky na obličej (nárůst o 325%), dezinfekční prostředky (nárůst o 202%), teploměry (nárůst o 149 %), ústní voda (až 120%) a vlhčené ubrousky (až 79%).
ZDROJ: nippon.com
Společnost Intage spočítal tržby za spotřební zboží, včetně potravin, nápojů a položek životního stylu za období leden až říjen 2020 na základě maloobchodních údajů přibližně od 4 000 obchodů po celém Japonsku.
Nejhůře dopadly rtěnky, s poklesem tržeb o více než polovinu ve srovnání s předchozím rokem. Výrobci se pokusili tento problém vyrovnat vývojem nových produktů, jako jsou rtěnky, které se pod maskami nerozmazávájí, ale moc to nepomohlo.
Spolu s rtěnkou byly v první desítce nepříliš dobře prodávaných produktů také tvářenka, podkladová báze, základ pod make-up a podkladový bílý pudr. Vzhledem k tomu, že byli lidé kvůli pandemii covid-19 vybízeni k práci z domova, make-up se pro ně stal výrazně nižší prioritou.
Co se však prodávalo lépe? Zatímco masky pokrývají dolní polovinu obličeje, větší důraz byl kladen na zdůraznění očí, takže u těchto typů kosmetických produktů byl zaznamenán relativně vyšší nárůst prodeje. Nejlépe se však prodávaly masky na obličej (nárůst o 325%), dezinfekční prostředky (nárůst o 202%), teploměry (nárůst o 149 %), ústní voda (až 120%) a vlhčené ubrousky (až 79%).
ZDROJ: nippon.com
Nástěnka
Are you feeling irritated because of poor grades i...
09:31 |
30.01
jameswick1...
skoro po dvou letech si zas dovolím jeden spam pří...
10:39 |
10.01
8BB76E1
Japonské slavnosti na Vyšehradě 8.6.2019 - relativ...
19:53 |
08.06
Tyckin
TOP0 článků
Poslední komentáře
Kupuji ho z internetové stránky kimchiclub .cz. Je...
09:32 |
27.04
Vasicek
A odkud kimchi kupujete? A jedná se o opravdu kval...
02:37 |
26.04
Palicka85
Já mám zkušenost s kupováním hotového kimchi. Byl ...
09:05 |
25.04
Vasicek